31 Mars


Gotenmorning allesammans!
Uppe med the tupp precis som jag?
Okej, om sanningen ska fram. Jag har inte sovit något alls.
Ibland förstår ni, blir jag så otroligt trött på ligga vaken natt, efter natt, efter natt.
Så därför gör jag ibland som jag gjort just denna natt.
Suttit uppe, glott på teve, hängt här vid datorn och bara funderar på allt och ingenting.
Hur orkar jag, undrar ni kanske?
Jo mina vänner. Ibland orkar jag för att det faktiskt känns mer lockade att ibland få slippa det där vridande, vändande o bökande i sängen.
Nämligen att INTE lyckas somna!
Idag ska jag dessutom iväg på ett ärende, så då kommer jag ha möjlighet att skjuta undan tankarna på just tröttheten, som jag VET kommer komma under dagen.
Det går alltid i vågor. Trött, inte trött, trött, inte trött.
Ja så kommer det att hålla på tills dess att jag går och lägger mig vid 22:00 ikväll.
Har bestämt mig att det  får bli sluttiden för detta lilla äventyr.
Tokigt och rent av galet tycker nog en del. Inte bra för kroppen tänker vissa.
Och nej, självfallet inte!
Men ibland är det bara så otroligt skönt.
Att få lägga huvudet på kudden och innan du vet ordet av.
Somna och sova som en prinsessa!

Nu ska jag snart dricka kaffe.
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0