27Januari


Det talas om svåriheter att ta sig fram på rulladefordon på nyheterna idag...
Och jädrar i min låda, det mina vänner kan jag verkligen skriva under på om någon ber mig!
HERREJÄVLAR SÄGER JAG BARA!
Trodde knappt jag skulle kunna komma hem från stan idag!
Jävla snöhelvete, shit vad trött jag är på den!
IMORGON HÅLLER JAG MIG INNE!




......................................................................................................
.....................................................................................................

Helgen då, hur var den?
Sjukt kul, roligaste på länge!
Jag är lat och låter bilderna tala...





.........................................................................................
........................................................................................

Nu, medan jag sitter här sneglar jag mot tv:en och håller utkik efter min drömman
Som tydligen ska gästa den nya tele2 reklamen!
Vänner hälsar att han finns där, har själv inte sett till den än...
Men den som väntar på nå gött...haha, lite att ta i kanske.. men nog vore det skoj att se allt!



--------------------------------------------------------------------------------------
............................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Mormor

Jättefina ungdomar!

2010-01-28 @ 22:03:50
Postat av: Zandra

Tack Mormor! Det är du oxå! <3

2010-01-28 @ 22:27:59
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Annika

Det är så roligt att läsa din blogg...du skriver med så mkt humor & självdistans! Jag gillar dig Zandra!! =) Kul & Ses i lördags!



Kram

2010-01-30 @ 12:00:15
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0