30 Januari


Zandra Elinor Runngren Roos

HÖR UPP: Ni som mot förmodan har kvar min förra msn: [email protected] Ta bort och blockera!!! DEN BLEV HACKAD FÖR LÄNGE SEN!!!! Folk ringer å messar o frågar va fan jag håller på med! DET ÄR INTE JAG SOM ANVÄNDER DEN!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kontot är nu avslutat och borttaget Tack till Mamma och Tony! Och största tacket Till IDIOTEN som skickade det nuvarande lösenoedet till mamma! Då skrev hon ju upp det!

Kommentarer
Postat av: mamma

Japp!! Ibland glimtar det till lite hjärna även hos mig :) Älskar dig. Puss

2010-01-31 @ 11:11:22
Postat av: becca

:)

2010-01-31 @ 12:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0