12 Februari


Först och främst. Grattis älskade lilla mamma på din årliga 27årsdag! ♥

Dagen började med en kopp kaffe, sen en sväng på stan och handlade lite mat och så.

Efter det blev det en tur till älskade hm i K-stad! Hittade en par byxor, till min lycka! behöver verkligen det!
Sen hittade jag även en Skitfin top, stod verkligen "zandra" på den, precis min stil alltså...
Efter det bar det vidare "hem" igen för lite frunch som rasmus kallar det. Bra ord!


Nu ska jag snart hopp in i dusch sen en tur till hemmakväll för lite till kvällen, planen är att sitta här "hemma" och dricka nåt gott, snacka lite skit och bara ha trevligt! NICE!

Önskar er en super, härlig fredag!

 

Om någon undrar så kommer jag lägga upp bilder till inläggen jag bloggar här nere när kommit hem igen! 
Hemmakväll kan bli en dyr historia, 91 spänn. Jag säger inte mer!


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Vi önskar en mycket

Trevlig helg! Hörs.

2010-02-12 @ 23:15:31
Postat av: mamma

Tack min älskade dotter. Ha kalaskul. Puck

2010-02-13 @ 12:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0