20 December



Fina Annika saknar uppdatering i bloggen. Hon har därför utmanat mig och jag antar den, för hennes skull!

 

3 TV-program jag kollar på:

 

Ung och bortskämd

Bonde söker fru

One tree hill

 

3 saker jag gjort idag:

 

Grubblat

Betalat räkningar

Pratat med mamma

 

 

3 saker jag längtar efter:

 

Julafton

Mina vänner

Finna kärlek

 

3 saker på min önskelista:

 

Lycka & välgång till hela min familj

Vinna pengar

Josh Wald ;)

 

3 saker att hata:

 

Energitjuvar  ( Personer som får en att må skit)

Mensvärk

SNÖ

 

 

3 måsten för en hårdrockare:

 

Långt hår? ;)

t-tröja med favvo banden på (helst svart)

Öl

 

 

Utmanar den som vill…. Lämna spår i bloggen så jag får kika bara, tack!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hihi härligt! =) Alltid kul och veta nya saker om sina vänner! Stor Kraam

2010-12-20 @ 20:20:02
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0