16 Augusti


Hallå på er! Hoppas ni mår bra!??
Måndag, ny vecka nya möjligheter?
Nje det vete katten, men va fan... kunde varit värre, det kan det alltid.'
I helgen var det inflyttfest, broder har skaffat vuxenpoäng och blivit sambo förstår ni (så ja, även där ligger man efter) :P
Men jag är superglad för Mickes och Saras skull, tänk att få bo ihop med den man älskar. :)
De har superfint och festen var mycket trevlig!
Tack kära bror och fina Sara! Jag är så glad för er skull! <3
Ska snart vidare hem till mig igen.
Sitter just nu hos mor som bjudit på en kopp kaffe.
Därför passar jag även på att lämna några rader i älskade bloggen.
Som jag saknar den!
Sen har jag oxå passat på att skriva ut en vacker bild på Skånes vackraste barn, Vilda, Älvin och Ängla!
Ängla börjar skolan på Torsdag, hon har redan blivit så stor!
Svårt att fatta, när jag träffade henne första gången var hon 12 dagar gammal!
Galet vad tiden går fort! :)

Nu ska jag dra vidare.
Ha det super så hörs vi när möjlighet ges!
Puss så länge alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0