6 September


Hallå old friends!
Jag är inte inne i nån blogg period nu känner jag.
Har så mkt annat runt mig just nu, är säkert därför, att man inte har tid och ro.
Jag mår bra, ser fram emot att flytta (när det nu blir) men just idag känner jag mig sådär, lite "off"
Men den biten beskyller jag vädret för. Igår var jag till lägenheten en snabbis, annars har helgen varit lugn.
Blir nog inte många knop gjorda denna söndag. Ska snart orka mig in i duschen sen blir det nog titta på tv och läsa bok dag. Ungefär vad jag känner för idag.

Må gott!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Sandra! Såg på din lägenhetsdörr att du ska bli granne med min dotter och henens familj. Hoppas allt blir bra med flytten och att du kommer att trivas. //Kram Carina

2009-09-09 @ 08:01:52
URL: http://www.stingyskennel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0