28 September


Då var man här den mobila vägen då.
Bra med kontakter så att säga :)
Så tack för lånet är kanske på sin plats.. :)

Tack tack tack!


Börjar sakta men säkert komma iordning...

Cicci frågade hur det känns, och som hon skrev.

Blandade känslor absolut.. Visst är det skönt, riktigt skönt. Men oxå stundtals väldigt tyst och tomt...

Ingen Bror som knappar på datan och spelar poker, och som skriker till vår alldeles får snälla mor "mamma kan du sätta på kaffe"

Det finns heller ingen mor som säger, Jag går ut till mitt andra hem.. Tvättstugan...

Inget snarkande från soffan....KNAAAFFF.

Ingen hund som jagar katter och biter i svansen...

Det är mycket som inte finns, men det är oxå GRYMT SKÖNT! JAG KÄN GÖRA PRECIS VA JAG VILL!
INGEN, ABSOLUT INGEN, KAN SÄGA VAD JAG SKA GÖRA! (eller inte göra.) Det är såååååååååå skönt!

Kusin Erika, Du är så välkommen! vilken dag som, ring eller släng iväg ett sms bara och kolla så jag är hemma.
Kan ju vara iväg en sväng på ica eller så. :)

Det får nog vara allt för idag.

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är lite tomt här hemma också ......

Älskar dig. PUCK

2009-09-29 @ 08:48:35
Postat av: Johanna

Kul!!! Nu ska du snart få din efterlängtade glasflaska :)

Anta gärna utmaningen på min blogg...

2009-09-29 @ 10:33:27
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Gk_Krill

Det låter som du har det iaf bra i ditt egna hem, tomheten kommer går sen med men man vänjer sig typ.

2009-09-29 @ 10:53:12
Postat av: beccis

snart kommer också jag!=) puss

2009-10-06 @ 14:26:15
URL: http://twiiter.com/imyay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0