10 September


Varit hemma på Lärkan dryg 1 timma nu, har spenderat dagen i lägenheten.
Börjar se lite mer ut som ett hem nu iaf. :)

Mormor & Morfar kom ner med Kastruller och sånna grejer (inflyttnings present) 82 delar allt som allt. Fick även en glasspeng. Tack snälla, ni är för söta! Tack för i tisdags oxå, Lika mys som alltid! Ni är bättre Än bäst!! :)
Älskar er!! <3

Efter några timmars fix blev det käk på donken, välförtjät och gott!

Missade ju tyvärr IDOL nån som var riktigt bra eller pinsam?? :P

Lyssnar nu på denna låt för fullt (fått dille på den!)

Patrik Isaksson & Sarah Dawn Finer
(du som tog mitt hjärta)



[Patrik]
Kör Storgatan ner sen går jag tillbaks
Det är måndag kväll
I regntunga skyar som blåser högt
Ditt namn

Men ljuset i baren ger trygghet åt
En ensam man
Han som drömmer sig bort
Och glömmer vad som hänt

[Båda]
Den som tar ett hjärta
Borde veta vad som sker
När man säljer sin lögn
För att bota sin ensamhet

Du som tog mitt hjärta
Ge tillbaks det helt och rent
Och jag hatar att jag älskar dig
Så att jag nästan kvävs
Här i min ensamhet

Huuh huuh
Huuh huuh

[Sarah]
Ut genom dörren, där går du igen
Det är måndag kväll
En tom kall blick och sen vet vi var vi står
Ohoh

Stäng alla barer, skrik ut i natten
Att du ångrar dig
För din tunga har
För alltid sårat mig

[Båda]
Du som tog mitt hjärta
(Den som tar ett hjärta)
Ge tillbaks det helt och rent
(Ohohohoh)
För du sålde din lögn
För att bota din ensamhet

Den som tar ett hjärta
(Den som tar ett hjärta)
Borde veta vad som sker
(Ohohohoh)
För jag hatar att jag älskar dig
Så att jag nästan kvävs
Här i min ensamhet

Vänner som sa
Att vi två var det vackraste
Och ingen har
Älskat dig som jag
Har älskat dig
Ooh

Huuh huuh
Huuh huuh

Den som tar ett hjärta
(Den som tar ett hjärta)
Borde veta vad som sker
(Ohohohoh)
När man säljer sin lögn
För att bota sin ensamhet

Du som tog mitt hjärta
(Den som tar ett hjärta)
Ge tillbaks det helt och rent
(Ohohohoh)
För jag hatar att jag älskar dig
Så att jag nästan kvävs

För jag hatar att jag älskar dig
Så att jag nästan kvävs
Här i min ensamhet


Lyssna och njut, eller gråt om ni så vill!

Haj då!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Du får titta på Idol på hemsidan, det går väl? Det gick med talang i alla fall. :)

2009-09-11 @ 11:03:14
URL: http://angelicamagdalena.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Glömde kraaaaaaam!!!!! Kul att det går framåt i lägenheten!

2009-09-11 @ 11:03:52
URL: http://angelicamagdalena.blogg.se/
Postat av: cissi

vacker, jättefin dikter!!

rörd, kram

2009-09-15 @ 20:46:44
URL: http://metrobloggen.se/pinkpearl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0