8 Oktober


Hej!
Inte bloggat på ett par dar som ni kan se.
Så vad har jag haft för mig de senaste... jo jag har träffat en kille och vi har bestämt att skaffa smått.. fort har det gått, men känns det rätt så gör det...


Nej, jag bara skojade. Här har inga barn blivit gjorda, har inte ens pussat på någon på månader. Så lugn mamma, lugn! :P

Men vad som däremot är bestämt är datum för inflyttningsfest, den 24 blir den (då firar jag en månad i lägenheten oxå) :) De som vill får komma, (av er jag känner alltså) med tag bara egen dricka och ett glatt humör! Först hade jag tänkt ha inflyttningsfika för släkten, men sen tänkte jag, kom och hälsa på som ni vill, när ni vill så behöver ingen bli ledsen över att inte kunna komma! Mitt hem är alltid öppet för er, det vet ni!

köket är superfint nu oxå med bord och allt! Bara stolar som saknas. Har klaff stolar som det är nu...

Om 20 min kommer C och börjar sitt pass. Sen vid 17 är det dax att tvätta, sen nångång nu på em skulle mor min titta in oxå.. :)

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: bexz

hahaha jag är så korkad ibland

2009-10-09 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0