21 Oktober


Hallå!

Idag är jag gladare, ändå ganska trött i kroppen.
 Men känns iaf lite bättre, man ska glädjas åt det lilla har jag lärt!
Sitter och bloggar (som ni ser) Med en öl brevid.
 Blev sugen då jag pratade om det tidigare.
Så unar jag mig en denna Lill Lördag, på tal om det så träffade jah kusin Anders förut idag, fast glömde fråga om de tänkte komma, fast jag har iofs skivit tidigare här att de som vill är välkomna!
 (med tag egen dricka å ett glatt humör) Sen löser sig resten..
Becca och hennes mor som åker en bit för att komma hit dycker upp vid lunch nån gång... resten kommer mot kvällen gissar jag på!
 Ska bli skoj!

Jag är laddad!



Denna bild bara älskar jag!
Från Kristianstad i sommras.
Shit vad skoj vi hade!


Kommentarer
Postat av: kusins fru

Det är klart vi kommer :) alla tre...

2009-10-21 @ 20:49:11
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Micke

Hallå i hålet!



Det blir folk, vi ska nog iaf komma upp i antal som vi brukar vara på den tiden du hade vett nog att bo hemma. Håll i dig.

Kram

2009-10-22 @ 00:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0