6 Maj


Hej hej.
Idag har jag verkligen inte gjort ett dugg. H och jag har kollat på film. big brother från 2002 som jag har på vhs..det var tider det! sen kolla vi oxå stig h olsson på skidor! jäklans rolig den! Men på tal om BB så var det final i den omgången som visats på tv400. Det skulle iofs vara ikväll oxå, tror de visar dem två sista dagarna i huset.. Vann det gjorde iaf Danne. Det visste säkert alla utom jag redan men men... :P detta var min dag. Vet inte vad jag mer ska skriva.

Vi höres iaf!
Ha det gött alla.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Linda vann väl också? Det stod det på wikipedia:s

2009-05-07 @ 00:15:45
Postat av: Zandra

tror hon vann i "kändis BB" som varade en vecka eller så

2009-05-07 @ 15:43:42
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Daniel

Gick inte att svara på inlägget ovan.. så jag skrattade! ;)))



Du bjuder väl på den där glassen i sommar??

2009-05-09 @ 19:24:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0