Tack för maten Mamma!

Den var god!

(Mamma, hon "älskar" kameran. Det syns ju allt! :P)

Nyligen hemkommen från en tur i simhallen. Rkitigt skönt i det varma vattnet alltså!
Mor bjöd på super god middag nu när jag kom oxå, kött, potatis, beasås och sallad.
Tror inte det kan bli bättre faktiskt! Nu gissar jag att TV:en  blir min bästa vän för kvällen.

  • 19:30 Halv åtta hos mig
  • 20:00 Familjen Annorlunda
  • 21:00 Advokaterna

  • Står på min tablå. Nu får ni ha en skön kväll, det ska jag!


    Kommentarer
    Postat av: Mamma

    Skoj att kunna laga mat nån kväll som ni båda tycker om. Snyggt foto!!!!1

    Puss

    2009-03-03 @ 09:57:52
    Postat av: carina

    snyggt foto! kan du inte fånga tony på bild också?

    Carina

    2009-03-03 @ 10:40:34
    Postat av: zara

    vad då för tablett? om det är det rosa du menar så är det en servett :)

    2009-03-03 @ 15:09:15
    URL: http://zara82.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0