Solen skiner...


Och mötena idag gick bra? Ja, faktiskt! Sen är det klart att det ska dyka upp nåt mer "problem" när man tycker att det ena löst sig så bra som det går.. Fattar inte, ska det aldrig ta slut?? Jaja...får väl ta det för vad det är, även fast det inte egntligen, helt ärligt inte känns helt hundra% okej. Så får jag gå med på det, så min resa ner blir av.. Den måste bli av...
Mkt nu, lite till och jag orkar inte, tur att jag fått prata av mig idag..

Imorgon blir en fredag på stan. Leta present och jaga skiva är planerat. Säkert blir det nåt annat roligt till mig själv och en fika oxå. Är det dessutom lika fint väder imorgon som det varit idag, så blir det nog en  perfekt shopping dag!
Jag gillar att det går mot ljusare tider nu. :)



// Puss Zandra!

Kommentarer
Postat av: beccis

Yay. min babe.

Dumma P förresten!

2009-03-19 @ 18:30:45
Postat av: beccis

Du vet att det bara är och ringa om det är nåt! Puss

2009-03-19 @ 18:31:52
Postat av: Mormor

Trassel igen.Nu får det väl vara nog.

Tänker på dej.

Gillar också våren.

Kram

2009-03-19 @ 23:40:21
Postat av: Lilla mor

Häller på dig jag. Du kan ju inte behöva släpa på mig VARJE gång du ska åka bort.

Ha en underbar dag

Puss

2009-03-20 @ 10:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0