Måndag kväll


En ny vecka tar nu vid. Var försvinner all tid? Tisdag, den är imorgon redan.
Händer för er i veckan då. jag ska iaf iväg på möte på torsdag, så efter det tänkte jag ta en runda på stan. En vän fyller snart år. Som det känns nu lär det bli flera rundor, innan torsdag och hoppas att jag får nån ide' för just nu har jag inte den minsta anning vad jag ska köpa. Det ska inte vara något stort, men något litet ska han få, för det är han värd!
Önskar jag kunde skriva och be er läsare och vänner om lite olika förslag, men eftersom jag nu vet att personen fråga, som ska få paketet läser här är det kanske inte det bästa jag kan göra. Eller vad säger ni? :) jaja, blir nog bra. brukar kunna komma på saker till slut, så tänker man.."att jag inte har tänkt på det förut!"

Måste föresten fråga, vad tror ni om sveriges chans i stora tävligen i maj?
Malena sjöng ju opera, viket absolut inte är min grej. Men trots allt, den kan ju kanske gå hem i andra länder.
Vi får allt hoppas på det. För visst känns det lite som "vår" Tur att vinna nu?!
Min personliga favorit var ju Lasse Lindh. Han fick ju dessvärre inte någon chans i globen. Fast jag vet, det var ingen mellodifestival låt, så den hade säkert inte kommit så långt iaf. (även fast jag skulle önska det). Mello låt eller inte, så var det en riktigt bra Lasse låt, jag älskar den!

Tack och hej från mig!

Kommentarer
Postat av: Fia

Tja bruden! Du har en utmärkelse att hämta på min blogg ;) Kram

2009-03-16 @ 21:52:09
URL: http://tuffafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0