Ett brev Till Andreas

Hej Tallen!

Har du det bra där uppe? Du bor säkert super flott i Änglarnas stad. Du drar dig säkert inte för att spela den Gamla gubben ett spratt? Ja, Gud alltså. :) Att det nu är 5 månader sedan du lämnade oss och flyttade dit upp till Gud, är lika svårt att förstå idag, som den dagen för 5 månader då jag fick veta det. Du ska ju finnas här tillsammans med oss. Det slog mig här om dagen, Har du träffat på Katinka än? Om inte, så hoppas jag du gör det snart. Då har ni ju iallafall varann att snacka med. Många med mig hoppas säkert också det. Röker du cigg, och dricker dina cider och lyssnar på Dylan hela dagarna? Ja, det var väl det jag trodde, det gör du helt rätt i. :) Fast du kunde väl bjuda? Men det vet jag också att du kommer att göra, den dagen jag kommer och knackar på porten till Änglarnas stad. Det kommer bli en bra dag. :)
Men vet du då? (på tal om ingenting) Jo kanske på tal om Dylan när jag tänker efter, haha du får ha i åtanke att jag är CP så där har du nog förklaringen till saken. (Du minns väl att jag är glad i själv ironi va?) :-) Tillbaks till Dylan nu iaf, min kusin ska åka och se honom idag. :) Ska du också det? Ja, klart du ska! Have så jävla fun mannen! Du måste ju dessutom ha den absolut bästa platsen! Bara att välja vilket moln som helst ju. Alla har inte sån tur! Som kan se allt lika bra som du alltså! :)

Ska väl nu försöka avrunda detta. Jag vet att du har det bra och lever livet där uppe. Jag vet det, men jag är ändå ledsen att du inte är här på jorden. Jag vet också att du sitter där uppe och tänker att du skulle vilja säga till mig att lägga ner.
Då skulle säga " äh. lägg ner! Jag har det bra, det vet du också. Lev livet, så ses vi sen!

Jag tänker oftast så också, men det är svårt ibland. Jag saknar dig!

Var nu rädd om dig.. Vi ses när vi ses, inte idag, kanske inte imorgon eller nästa dag. Men någon dag.

Kärlek och kramar i vänskap
// Zandra

http://www.youtube.com/watch?v=P22cMZFvJAs


Kommentarer
Postat av: Anders

Grymt vackert skrivet..

Vet precis hur de känns,har nämligen förlorat 5 kompisar under ja 5-6 år. Ingen av dem var mycket äldre än mig.

2009-03-23 @ 18:37:43
URL: http://rullstolsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0