Dagens händelser!


Min vän, mina fungerande ben PERMON har nu varit på op och är nu helt frisk igen.

Den har inte varit så dålig att jag inte kunnat använda den. Den ar bara varit lite yr och vinglig och lite svår att ha att göra med då en skruv saknats och en nerv (sladd) inuti höll på att gnagas av. Men nu mår den som sagt prima igen! :)


 




Bo Knasters Proteser - Sitter i Permobil
(
http://www.youtube.com/watch?v=cjVXCxevYzQ)
Jag sitter i permobil
Fyra da"r för fyra mil
Jag sitter i permobil
Om jag laddar batteri"t
räcker det ända hit
ända upp till korsningen
där jag hämtar tid...

Osv... Lyssna själva... ps Ni får skratta, det gör jag! :)
___________________________________________________________________________
Sen vill jag bara säga : Tack mormor och morfar för en trevlig kväll igår.
Värdens bästa ni!!


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Tack rara du för att du ville

besöka oss.Det är alltid

lika roligt. Kram.

2009-03-13 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0