30 Mars


Hej hej på er!
Nu sitter jag här och ska som utlovat skriva lite om helgen.

Ni kan i tidigare inlägg läsa om att fredags em och kvällen tillbringades tillsammans med Mormor och Morfar.
Vi hade super mys med fika, kortspel och film bla. En av filmerna vi tittade på var "Den man älskar" (Den agar man eller? Tänkte vi en bit in i filmen) Men den var grpande och bra, trots att den för mig medförde lite mag ont. (och nej mormor, det var inte fel av dig att visa den) Jag får bara det av sådanna filmer. Men jag är stor nu så jag kan ta det. :)
Lite senare mot kvällen var det ju let's dance final, den fick vi ju dock bara se delar av då teven la av till och från. Magnus och Annika vann, vilket var bra tycker jag. (såg sista delen av programet hemma) Efter finalens slut kröp jag lite senare ner i sängen och kikade på Big Brother. :)

Lördagen gick lite i Stig H Olssons fotspår. Kollade på 3 av 5 av hans underbara filmer. 1an, 2an och segel är dock bäst tycker jag. ( Tyngden på dalskidan älskling, tyngden på dalskidan!) :) Sedan kollade jag även lite på Robinsson och Var fan är min revy oxå. :)

Söndagen spenderades på samma sätt, med tv och film. Riktigt skönt ha det varit faktiskt. Och med bra filmer blir det ju rätt underbart!

Hade tänkt spendera kommande helg på samma vis. Men efter att jag tidigare idag såg att Tobbe Svensson spelar på Hörnan till helgen, så gör jag nog ett besök dit på Lördag! :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag, Måndag har man haft ett möte igen. Har möte mest hela tiden nu tycker jag. Men men då gör man ju något av all tid iaf. Hahaha ...tragiskt och tyvärr alldeles sant. Sen har det inte hänt och kommer troligtvis inte hända så mycket mer idag skulle jag gissa.

Tack för idag, slut för idag!

Ps Har förresten fått endel possitiva kommentarer både på bloggen och andra håll den senaste tiden. 
Att den gillas, bloggen alltså. Viket är kul! Tack för det!  :) Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0