3 Juni


Igår kväll knäppte det till i käkbenet var gång jag öppnade munnen för att säga något.
"Du kanske har en förkylning på g" sa mor.
"För att det knäpper i käken?"
"Ja"

Hon är lustig ibland tänkte jag. Men nån timme senare när det började retas i halsen så kom jag fram att hon kanske hade rätt andå. När jag slog upp mina vackra blå idag kände jag min tjocka hals och att jag frös! Kanske valde jag rätt dagar. Inte så varmt. Men ändå, det är inte roligt! :(  Gudarna för vädret måste ju vara i storbråk idag föresten, vädret är ju hel skumt! Men bror Micke och Sara slipper det en vecka nu, för de åker till Kreta imorgon! Härligt för dom! :)

Nu ska jag dricka te för min hals. Sen se en film som H hade med sig.

So Long!

Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Åh stackare, hoppas att du hinner krya på dig innan fredag :) Kram

2009-06-03 @ 16:56:51
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Harriet

hejsan... krya på dig.. jag har ont i halsen jag med... blev vi smittade samtidigt tror du... kram

2009-06-03 @ 23:20:34
Postat av: Mormor

Tänk vilka konstiga saker

mammor vet.

Önskar allt gott!

2009-06-04 @ 16:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0