15 Juni


Hello!

It´s alive!
Min dator alltså!
Så ska se till att försöka bilderna från helgen imorgon!

Detta va nästan allt, bara två saker till

Först : Jag blir så ledsen nån jäklas med mina vänner!
För i helvete människa (Du som gjorde det) skaffa Dig ett liv!
Vad har mina underbara vänner gjort dig för ont? Inte ett jäkla skit.. De förskte hjälpa dig och vara din vän!
Nej fy Fan! Det kokar i mig alltså!
Emil och Zara, ge er inte.. ni Måste väl ha rätten på er sida?
Annars är det fanemej helt jäkla sjukt! Då kan jag gladeligen meja ner hela jäkla Bunten som skulle säga någe annat isf. om jag fick chansen! Det kan ni lita på! ♥

Sist men inte minst Mormor, Aldrig att jag skulle skämmas för er! Om ni tittade in på hörnan skulle jag bara bli glatt överraskad!

Hejdå bloggen, vi ses morrn! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med och rösta på mig för månadens blogg.

(http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/06/manadens-blogg-tavling-juni.html)

Skriv ett blogginlägg och rösta på mig:)

2009-06-16 @ 19:47:26
Postat av: emilia

Var med och rösta på mig för månadens blogg.

(http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/06/manadens-blogg-tavling-juni.html)

Skriv ett blogginlägg och rösta på mig:)

2009-06-16 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0