24 Juli


Fredagkväll.

Dagen, eller mer em har spenderats på stan.
Köpte inget alls i klädväg faktiskt (kors i taket. Ja, jag vet!) Där emot blev det två nya lack till mina naglar. Ett lila och ett rosa med glitter i. Ena kosta 25 och det andra blev mitt det oxå, för endast 12.50! Sen blev det även ett armband från H&M. Efter det for vi vidare till systemet där jag handlade en platta öl. (så nu slipper jag springa in där på ett tag) och känner jag för att vara riktigt snäll en vacker dag, kan ju bror få smaka en eller två. :-) nej, klart han får smaka om han vill det! Jag är inte snål på det sättet. :)

Det var nog allt för nu.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej gumman!

Jag tror sångaren i Scotts heter Henrik Strömberg!

Om du vill tagga honom på fejjan. Puss

2009-07-27 @ 07:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0