23 Juli


Hej på er!

Tråk väder idag, igen! =( Har inte gjort mkt idag och kommer nog inte göra så mycket av dagen som är kvar.
jaja så kan det vara ibland.

Men en sak lyste nyss upp denna trista dag.

Min bror åkte nyss iväg till en polare men han kom in lika snabbt igen..

Zandra, det låg ett gäng brev i brevlådan. Tog inte alla men jag tänkte att du ville se det här..

Brev är alltid roligt att få givetvis, men ibland är det ju lite extra roligt. Som det jag fick just idag..

Det var från sötaste Ängla som tackade för fina presenter (skickade presenter Till Ängla och hennes syskon här om dagen) Så gulligt av henne! :) ♥

De var de här som jag skickade (för er som kanske undrar) :)


Ur gulliga små boddys till Vilda och Älvin och T-tröjor kit till storasyster Ängla
så hon kan göra egna!

Nu ska jag gå och få nåt i magen!

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Så söta

2009-07-23 @ 22:17:12
Postat av: Mormor o Morfar

Gulliga gåvor, var hittade du dem?

Ha en bra dag.

2009-07-24 @ 11:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0