21 Juli


Jag bjuder på den ;-)

Hej allihop!

Fy vilket tråkigt väder vi har!
Blir en Sitta-inne-och läsa bok- och glo-på film. Em/kväll idag!

Hoppas alla mår bra iaf!

Puss♥

----------------------------------
Sagt och gjort satte jag mig under en filt och såg en rulle.
JERUSALEM
Vilken vacker, fin och sorglig film!


Bild från cdon
----------
Inspelad 95 (iaf den jag har hemma, kanske finns fler man kan ju aldrig veta)
Har ni inte sett den så tycker jag ni ska göra det!
--------
Lite innan den var slut blev det käk.
Varmsmörgåstårta. 
med svamp och bacon/soltorkadetomater och bacon.
(halva halva, eftersom jag inte tycker om svamp)
Kan vara det godaste jag ätit.
Supergott, verkligen!
..........

Nu ska jag läsa lite.
Fortsatt trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

Så söt!

Jodå vi mår bra.

2009-07-21 @ 19:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0