Lördag


Så vad har ni gjort idag? Jag har haft besök från skånepågen Rasmus idag på Em/Kvällen.
Min underbara och älsta vän.



Vi käkade lite lunch, snackade skit och hade riktigt, riktigt trevligt!
Jag berättade samma sak för honom som jag skrivit i inlägget under detta..
Hans komentar med förvånad min blev nåt i stil med "Okeeeej, cool... fan va underbart!"

Jag kan inte med ord beskriva hur mycket han betyder för mig!



Love you, friend, "broder" och ja, ni har hört det förut!
Men det tål att höras igen, för han är bäst! :)


"vi har ett band som aldrig brister"- TARZAN
___________________________________________________________

Tack för allt kära vän, vad skulle jag göra utan dig!?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitsurt rent ut sagt :) Jo då nu är han feberfri och springer omkring och river allt igen ;)

2009-01-03 @ 23:26:10
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså den som är bäst är du! o va fan ingen mej utan dej det vet du. ÄLSKAR DEJ AV HELA MITT HJÄRTA SYSTER!!!

2009-01-04 @ 00:52:55
Postat av: Anonym

asså den som är bäst är du! o va fan ingen mej utan dej det vet du. ÄLSKAR DEJ AV HELA MITT HJÄRTA SYSTER!!!

2009-01-04 @ 00:54:39
Postat av: Mamma Git

Tänk ungdomar att jag inte tjuvlyssnade ens lite .

Kram

2009-01-05 @ 11:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0