I Love Jonas

Det här inlägget kommer handla om en Jonas (och lite till) allas vår, JONAS GARDELL!
Jag har varken tyckt eller tänkt så mycket om denne man förut.
Men efter att ha sett Stjärnor på slottet Igår, är jag nog nästan lite kär.
Fast nej, kär var nog lite att ta i.
Men jag bara kände igår att,,,
Guuud, kom du underbara människa, så får jag ge dig en stor kram!
Jag fick en bild av Jonas som visar att han är en god och otroligt varmhjärtad människa.
Ska nog fråga bror om jag får låna hans Jonasbok, "Jenny"

___________________________________________________________

2 kommentarer som kommer förgylla min dag:

Postat av: Birgitta

Intressant att läsa din blogg. Jag gillar den!
Jag har hittat din blogg på grund av att jag också gillar Emil. Läser också Zaras blogg. Det ena ger det andra:)
Jag har fastnat för dig för jag gillar din kämparglöd och jag lär mig mycket av dig faktiskt!
Tack för det:) Tittar in till dig då och då.
Kram från en "okänd" vän

2009-01-16 @ 09:04:11

Postat av: Birgitta

Hej Zandra! Du har en intressant blogg. Jag har hittat den eftersom jag också är en Emil-fan och även läser Zaras blogg.
Jag blir så inspirerad av din kämparglöd och positivitet. Jag lär mig en hel del av dig :)
Jag kommer att fortsätta titta in här då och då:):)
Hälsningar från Birgitta en "okänd" vän

2009-01-16 @ 11:08:29

(båda  är ju i samma ärende, fast med lite olika ord. Därför lägger jag upp båda här) :)
______________________________________________________________

TACK Birgitta
Dem värmde! :)


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Har du läst de andra böckerna? "en komikers uppväxt" och "ett ufo gör entré". Eftersom "jenny" är en fortsättning på dem, så är det bra om man läst dem :) Kram på dig sötnos!!!

2009-01-16 @ 16:34:52
URL: http://angelicamagdalena.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Ditt inlägg om mitt inlägg värmde också!!

Jag älskar också Jonas Gardell. Vi verkar ha lite samma smak vi två:) :)

Jag har sett hans show "väckelsemöte" och "tillfällig gäst i ditt liv" samt läst en del böcker. Såååå bra! Har du sett hans tv-serie "de halvt dolda" Den berör också enormt! Hälsningar Birgitta

2009-01-17 @ 10:40:13
Postat av: Zandra

Hej Birgitta!

Va härligt höra. :)

Ja viken underbar människa han verkar vara.

Ja jag har oxå sett hans "väckelsemöte" fast på dvd. Jag är så sugen på att läsa "Jenny" Men ska börja läsa de andra först. Tyvärr har jag missat serien, har bara sett några snuttar av den..tänkte dock se om den går att se i efterhand på nätet.

Ha en bra helg!

Kram

2009-01-17 @ 19:17:18
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0