Min vän är artist


Okej. Jag är så trött på folk som ska lägga sig i.

Jag läste en blogg idag. En syster skrev om sin bror. Hennes bror och hans sambo är mina vänner.
De sjunger och är dessutom gryma på det.
Iaf, systern skrev om att hon alltid fär höra att hennes bror är så duktig och att hon måste vara så stolt.
Han är duktig och hon är stolt. Men hon skrev att hon även skulle vara lika stolt över sin bror om han så skulle varit sopgubbe som hon är nu. Och att folk inte verkar förstå det

Jag Känner så väl igen det här. Jag sa bara för någon dag sedan "Jag skulle tycka lika mkt om honom om han var sopgubbe" Det är inte för det han gör som gör att jag tycker så mkt om honom, det är för den han ÄR!
Vissa säger att jag vill tro att det är så. Men okej jag låter de tro att det är så.
De säger även att han och hans sambo säkert säger att det är mina vänner och sen att det är så snälla och trevliga mot mig för att det ser bra ut i andras ögon eftersom jag sitter i en permo. Det kan alltså inte vara för att jag är den jag är och att de tycker om mig för den jag är??

Jag vet att det är så, alltså att de tycker om mig för den jag är. Permon den skiter de i!

Vi vet, det är det som betyder något!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Så klart! De tycker om dig för den du är!!

Det är skönt att du inte verkar bry dig så mycket om vad andra tycker....

Det gör nog inte Z och E heller... De verkar vara jordnära människor med hjärtat på rätta stället.

Det är därför JAG tycker så mycket om dem.

Och du verkar vara likadan. Härligt!

Kram Birgitta

2009-02-21 @ 18:39:52
Postat av: Anonym

SHIT LÄS VAD http://knowles.blogg.se TYCKER OM MAMMOR SOM BLOGGAR..

2009-02-21 @ 18:41:49
Postat av: Åsa

Bra skrivit. Ja vet hur de e, för ja tycker om Emil för hans personlighet å för den han e.

Eftersom han e världens underbaraste, oarsätt vad han har för jobb. Bara skita i vad andra säger å ja tror att både emil å zara tycker om dej för den du e å inte för att dem tycker synd om dej!

Nejdu, stå på dej å skit i andra!



Kram Åsa

2009-02-22 @ 17:05:18
URL: http://stall-garden.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0