Hej blogg!


Just nu kliar det i mina fingrar efter att blogga. Jag har tråkigt, då är bloggen bra! :)
Men ibland så kan man verkligen ställa sig frågan: Vad ska jag blogga om?
När det inte händer nåt spec. När dagarna ser lika dana ut, dag in och dag ut.
Vad bloggar man om då? Bloggar man då om vad man inte vet vad man ska blogga om, fast man vill blogga trots allt?
Ja, det är iallafall vad jag har skrivit om just nu! :P Så detta inlägg är inte det roligaste inlägg i bloggen min kanske.
Men det är ju iallafall ett inlägg. :)

Ikväll är det 4 dar kvar tills jag drar söder ut, på tal om ingenting. (Jag vet, men jag bjuder på den)

TJOHO! :)

Har fortfarande tråkigt. Ska dricka lite te nu och sen ska jag läsa lite.

Puss, kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej!

Ibland är det bra att ha göltråkigt,

Då laddar man batterierna.

Önskar dej världens bästa vecka

i Kristianstad.

Hälsa allt och alla!

Kramar från oss.

2009-02-10 @ 16:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0