22 Decmber


Jaha mina vänner, det närmar sig jul!
Köpte sista klappen idag!
Nu tänker jag inte lämna värmen innan den 24, fyfasiken vad kallt det är!!
Fast vi får för en gång skull en vit jul i år, det är så mys!

Tack för julkorten jag fått, borde nästan skämas.
 Jag har inte sänt iväg ett enda, Ska skärpa mig till nästa år! :)



Jag såg detta klipp i min fina vän Zaras blogg och fick en tår i ögat!
Hon skrev att hon bjuder på detta klipp för hon vet att hennes Emil har fans långt iväg som inte kunnat gå på någon av hans julkonserter, så nu tar jag åt mig av ordet "fan" (på ett bra sätt) och njuter till fullo!
Alla som på riktigt känner mig vet vad Emil och hans familj betyder för mig, där talas det inte om kärlek eller svartsjuka.
Visst finns det kärlek till Emil i mitt hjärta.
 Men då i VÄNSKAPLIG MENING!
 Emil och hans familj Betyder Mycket för mig, otroligt mycket.
De fanns där för mig.
 Under en jobbig tid i mitt liv när min familj inte kunde finnas för, vid min sida Då fanns Emil med familjen där!
De finns fortfarade, och jag kan skatta mig lycklig Vänner som dom växer inte på trän!

Med detta sagt ska jag nu låta er lyssna på en sång som jag har för mig att jag har hört live nångång.
Emils Egen skriva jullåt!

GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Ja håll dej inne i värmen,

så ses vi i morgon.JULAFTON!!

2009-12-23 @ 10:39:39
Postat av: cissi

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

KRAM

2009-12-24 @ 10:19:31
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkpearl
Postat av: Annka N

Hej Vännen!



Saknar dig! Hoppas du haft en fin jul och fått fina paket. Det är du värd! Blir så glad när jag ser bilderna från Joar...Ditt leende smittar verkligen av sig!!



Kramar

2009-12-26 @ 17:39:51
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Ka

fin blogg :)

2009-12-26 @ 18:35:05
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0