2 December


Jag är så fruktansvärt ledsen, besviken och nästan lite arg över att jag har undanhållits saker i flera år.
Jag förstår att det inte är lätt att få allt att gå ihop.
 Men bara för man blundar för nåt man inte vill se så försvinner det inte.
Damp ner två nya brev i lådan här om dan. Viken julklapp, Tack (känn ironin)
Jag önskar jag hade möjlighet att få det ur världen här och nu.
Men ist kommer jag få kämpa med det i flera år!
Känns som livet är slut innan det ens börjat. 
Jag känner mig trasig och ledsen inuti.
Vi hade kanske kunnat hjälpts åt, vad tänkte du på?? Jag hade faktiskt mer då än nu.
Vill inte att du ringer just nu, jag hör av mig när jag orkar.
 
 Jag är ledsen.

Jag måste lägga upp några bilder.
De får mig att le.
Jag behöver det.











En bild säger mer än tusen ord, jag trivdes på JOAR i helgen...



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Så fin du är, glädjen strålar ut från bilderna <3



Tänker på dig och önskar dig all lycka kära kusin

2009-12-02 @ 18:17:08
URL: http://angelicamagdalena.blogg.se/
Postat av: Johanna Viksell

Stor styrkekram från oss, kom ihåg att det finns bullar som väntar på att ätas upp här ;)

2009-12-02 @ 20:39:03
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Mormor och Morfar

Tappa inte sugen!

Vi tänker på Dej!

Älskar dej!

2009-12-02 @ 23:18:28
Postat av: zara

Vilka biler zandra :)

Vet inte vad som hänt men jag hoppas att det fixar sig & att du kämpar vidare!!

KRAM FRÅN FÄRLÖV

2009-12-03 @ 08:40:07
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Harriet

vilka bilder,,,,, o där fick man inte vara med ; )) Tänkt på dej,,,,,, När ska vi åka till Åland,,,,, ska hålla ögonen öppna efter bra pris...

Kramar

2009-12-04 @ 10:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0