19 Augusti


Rolling D   om 17 Augusti:

X ville hjälpa dig... det var inget jävla påhopp! Du anklagade X för påhopp; hon bad om ursäkt o sa att det inte var meningen så. end of story, fine, vad jiddrar du om?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad jag Jiddrar om?

Att jag tar illa vid mig När någon lägger sig något som personen faktiskt inte har något med att göra överhuvetaget. X erbjöd hjälp, jag tackade nej. Hon (som Rolling D skriver) Fortsatte. fast "the story" borde varit slut där.

En som inte kan Stå för en kommentar och skriva sitt namn som styrker den, behöver heller inte fråga vad jag "Jiddrar" om!

Jag blir så less!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Helt rätt Zandra.

Diet och kostråd passar inte

förren

2009-08-20 @ 09:51:45
Postat av: Anonym



Helt rätt Zandra.

Diet och kostråd passar inte

förren man själv ber om det.

2009-08-20 @ 10:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0