30 April & 1 Maj


Valborg, hoppas ni får en trevlig sådan. Själv får jag nog en rätt trist. Visseligen ska vi grilla och det är ju alltid gott. Men sen händer det nog inte så mkt mer.Kanke blir det att titta på nån brasa, men jag vet inte, nästan tappat lusten för det oxå. Hade jag befunnit mig i skåne nu, skulle jag nog grillat och druckigt några öl med goda vänner i tioliparken. Det hade vart nåt det, om man jämnför med nu...



---------------------------------------------------------------------------------------------
Blev inte en så tokig kväll igår ändå.
Lyckades få en tid på taxi och for ut till mormor och morfar. :)
Vi åt och drack gott.
Såg en brasa, gick vi tillbaka och käkade gubbar och hade en fortsatt trevlig kväll!
Tack M&M!

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Tack själv.

Det var så roligt

att du kom och lyste upp

vår kväll.

Kram

2009-05-01 @ 23:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0