23 April

Hej!

För er som undrat så. jo jag lever. :) Blogg suget har svikit mig lite dessa dagar bara. Men jag lever kan jag lova. :)
Fredag imorgon igen, shit vad veckorna rullar på! Jag har inte gjort mkt i veckan alls.. typ varit på stan igår och idag..det var club dag på H&M igår så jag passa på att köpa mig en top och en klänning jag suktat efter ett tag. :P är man shoaholic så är man.. Blev en välbehövlig mascara också, och det är faktiskt sant!! Den är nästan helt slut den andra.Sen idag Blev det en sväng till "Vuxen apoteket" för lite god dricka till imorgon. Ska ut med min Fialia! Köpte mig ett par rosa legings att ha till klänningen imorgon också. Kommer bli toppen fint tror jag! :)


(Bild från hm.se)


( Bild: Lindex.se)

Eller vad säger ni??

Jag måste även berätta att jag träffade bror Liam på Coop Idag! :) Så roligt att se honom!
Så stor han blivit min söta, söta lilla bror! ♥♥

So long långkallsång!

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAHA grymt! Jag ska oxå ha rosa legging hade jag tänkt mig. Men mina är mer neonfärgade... Har inte riktigt bestämt mej än vad jag ska ha för klänning men det lutar åt nån svart urringad tror jag :) Detta blir nog great!

2009-04-23 @ 21:41:02
URL: http://tuffafia.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej Zandra!

Du kommer att bli tjusig

i den nya "stassen".Hoppas

det kommer bilder av dej klädd i den.

KRAM

2009-04-24 @ 10:26:04
Postat av: beccis

ska ni ut?

2009-04-24 @ 11:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0