19 April


Hej hej söta ni!

Hade planer på att blogga lite om min utekväll igår imorgon egetligen.
Men har inget att göra, så gör det nu ist!

Först på dan igår gick H och jag ner på stan en sväng. Marknad och Tivoli har det varit här i helgen.
Det blev bara så att jag fick nog av att bara se folkmassan på håll. Så ist för att ens försöka ta mig in i smeten så gick jag vidare in på Lindex där jag köpte mig en klänning som jag senare hade på mig ute på kvällen...

Det blev faktiskt en riktigt rolig kväll, träffade mkt folk som jag känner och det är ju alltid trevligt.. en å annan söt påg såg man ju faktiskt oxå (ja Fia, på hörnan! Kan du tänka va??!! :P haha...Love you!) En av dem har jag träffat förut, han är trevlig.. jag är bara fundersam över själv att jag inte tagit reda på vad han heter. :P han gav mig iaf den roligaste koplimangen för kvällen : Du har så snygga ögonfransar, är dom äkta? ja?... ja de är jätte snygga!  :) Kanske ganska gulligt ändå..innan det  hade han ju iofs oxå sagt att jag var lika snygg som vanligt, så blinkade han till med ena ögat ;-)

Vissa dissade mig oxå under kvällen, som inte brukar göra det... jag har nu kommit på tror jag varför. men det är tråkigt .. jag har inte gjort något...

Men utöver det blev det en lyckad kväll...






hmm, så hur har eran helg varit??
Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Haft tråkigt på Valvet

2009-04-20 @ 11:00:32
URL: http://gkkrill.blogg.se/
Postat av: Fia

HAHAHAHA nej det kan jag verkligen inte tänka mig men ibland sker det väl under även på de värsta ställena ;) Kul i alla fall att det blev en lyckad kväll! Puss puss <3

2009-04-20 @ 13:35:40
URL: http://tuffafia.blogg.se/
Postat av: beccis

hahahaha låter som en härlig kväll hjärtat

2009-04-20 @ 19:05:32
Postat av: Mormor

Sorry!

Har glömt att berömma dej

och din söta klänning.

Ni ser ut att ha trevligt.

Kram!

2009-04-26 @ 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0