12 April


Nu är påskdagen snart över den oxå.
Hur var er afton igår? Min var trevlig och lugn.
Med god mat, gott sällskap och något glas vin. Alldeles lagom, jag vet inte hur det är med er. Men jag blir mätt på ingenting, samma när det gäller julen. Fattar inte, kan det ha med all blaning av mat att göra? Så sent blev det inte heller. Viket var skönt eftersom jag var helt slut. Så när de sista gästerna gick runt 23.00 stupade jag i säng och somnade gott :)

Kvällen till ära såg jag ut såhär...




Visst att jag kanske var fin men när jag sedan klätt klart, kändes det som jag klätt mig inför midsommar firande.
Så hur jag ska toppa detta då det vet jag inte. Det återstår att se som man brukar säga :)

Kram Zandra och (skulle jag tro) sverges mest kelsjuka och vädigt fina katt. :)



Fick detta hjärta via mail, orkar inte skicka runt så då lägger jag ut det här ist...


Du kommer till en tid I ditt liv när du inser

Vem som betyder något

Vem som aldrig gjorde det

Vem som inte kommer att göra det

Vem som alltid kommer att göra det.

Så, oroa dig inte för människor i ditt förflutna

Det finns en anledning till att de inte finns med i din framtid

Ge detta hjärta till någon du inte vill förlora 2009,


Kraam igen mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

som du vet var jag uppe hos Becca, vi var hos hennes mor o åt middag på påskafton det var oxå mycket trevligt// Krill

2009-04-12 @ 21:38:16
URL: http://gkkrill.blogg.se/
Postat av: beccis

Becca skrattade gott åt mammas galna vänner. Hupps du hade de lika trevligt som vi. hoho

2009-04-12 @ 22:23:56
Postat av: Kusin Erika

Åh! Du är så fin kära kusin :-) Hade trillat in ett påskkort från er när jag kom hem i torsdags, tänkte passa på att tacka för det! Hur roligt som helst att få annat än räkningar! ;-) Hoppas allt är bra med dig! Saknar dig. Vi ses i juni hoppas jag. Då ska vi dricka vin och skråla! Kram

2009-04-13 @ 10:12:04
Postat av: Johanna

Jag har sagt det förut men jag säger det igen, du är så himla fin i den klänningen :)

2009-04-13 @ 13:24:17
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0