Så då fick jag arslet ur permon... (nytt leg ingen rolig historia)




Eller nja, satt faktiskt kvar i permon men masade ner mig till banken iaf..
Fixade internetbank o skrev på papper till nytt leg, äntligen!
Jag är så jävla seg att det är pinsamt!
Sen att jag ser ut som ett jävla miffo på kortet det är en helt annan sak!
(hatar starka blixtar)
 Åh, då kan ni ju tänka hur det blev när man numera MÅSTE titta RÄTT IN I kameran för att kort helvetet ska bli GODKÄNT! JIppY? Hell NO! Blundade på varje jävla kort!
(tog säkert 20st!)
Men på sista kortet, ett tappert försök... så tittar jag med hakan upp, tröjan på sne.. å ja,  jag vet inte allt..!
Allt detta märkte eller tänkte jag inte på då jag hade full fokus på att INTE blunda!
Blev ju tvungen att ta det ändå.. blev ju pinsamt att stå där oxå liksom.
Men FYYY FAAN säger jag bara, kommer dö av skam när jag måste visa upp det!

FY FAN, FY FAN Åh, FY FAAAN!

Kommentarer
Postat av: Jacob C

fan va bra att du skrev detta för det måste jag också göra, mitt gick ut igår:P

2008-09-09 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0