Fredag


Så var det Fredag igen. Guuud vad veckorna går fort! Jag som dragits med en förkylnig sedan i Måndags börjar känna mig lite bättre, så pass att jag känner lite smak igen iallafall. Med andra ord blir det lungt i helgen.

Ikväll är det väl Idol och Singing Bee som gäller i tv tittande antar jag. På tal om idol så hörde jag jury-Andreas singel på aftonbladet idag den släpptes 96 och i samma veva släpptes ett album i Japan. Han sjunger rätt okej. Han har en typisk boyband röst. :)


Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Micke

Han hade pra folk omkring sig bara. Med rätt folk som hjälper dig kan du också sjunga som nån som kan sjunga.

2008-10-17 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0