Zandra is back

Jag vill börja med att tacka för alla fina komentarer. De värmer!
Idag är det en vecka och en dag (eftersom kl är efter 00) sedan det hemska samtalet då jag fick veta att Andreas lämnat oss. Det känns fortfarande overkligt och fruktansvärt orättvist.
Andreas var en otroligt fin person.  Jag sörjer och känner med alla vänner och hans familj.
Som ni säkert förstår så är det osaken till att jag inte bloggat denna vecka. Sorgen är stor och kommer för alltid att vara. Men jag vet att vi alla måste leva vidare. För Andreas, för oss själva. Så vet jag att han vill att det ska vara.
Fick precis sms, vår vän begravs på fre kl 10:00 i Vinslöv.... älskade vän du är och kommer alltid vara älskad och saknad av många.



R.I.P Andreas "Tallen" Tallberg
1986-2008

__________________________________________________________________________________________

I Torsdags kom jag iaf iväg till Västerås för att julhandla lite. Det blev en trevlig dag med sjukt många skratt.

Hanna, Emma och Zandra



 

Med den trion kan nog allt hända! :P



 

Tack för denna dag tjejer, detta får vi allt göra om!

______________________________________________________________________________________

Lev livet dag för dag och ta vara på den. Du vet aldrig vilken dag som blir din sista.

Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

Tack så jättemycket :)

Kram

2008-11-30 @ 22:27:28
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Daniel

Syrkekramar!!

2008-12-02 @ 21:50:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0