Mama, oh Mama

Min kära Mamma har en förmåga att alltid somna i soffan om kvällarna, så även ikväll. Runt 19.50, vaknar hon, och tittar förskräckt på mig, "har inte du sovit??!!"
Jag ler lugnt mot henne och säger "Mamma titta på klockan.
(Hon tittar )och säger "Den är ÅTTA!...på kvällen..." så nej mamma, jag har inte sovit, än...

Tänk va tiden kan förvirra en efter man sovit en stund. :P
 Men jag kan bara säga...
"Mamma mia, here I go again" För det är inte första gången det händer^^



Nu, eftersom klockan inte är SÅ mycket så tänke jag sätta mig och kolla på HÖÖK, som börjar nu klockan 21.00 i SVT1.
Så ha nu en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi snart igen! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

när får man se bilder från din utgång?

2008-11-07 @ 13:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0