I vintermörkret

Sitter jag i mitt lilla rum i lilla Enköping, med en sjukligt täpt näsa försöker jag dessutom blogga lite.
Ur stereons högtalare strömmar även lite nostalgimusik i form utav Friends, mitt favorit band från förr. Bert Karlsssons ihop plockade schlagersaga. ;-)


Tony Haglund, Stefan Brunzell, Kristian Hermansson, Kim Kärnfalk,
Nina Inhammar

Åren har gått sen uppbrottet 2002,(kanske lite in på 2003 också) måste dock erkänna att jag än idag. Kan nästintill ALLA texter utantill.
Antar att det lätt blir så när man lyssnar, dag in och dag ut i 3år. :-)

Det var tider det :-P
____________________________________________________________________________________________

Nu ikväll blir det tv för hela slanten.

Vem vet mest kl 19.00 svt2
Sjukjuset kl 19.30 kanal 3
Bonde söker fru kl 20.00 kanal 4
Oskyldigt dömd kl 21.00 kanal 4
_____________________________________________________________________________________________

Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det blir bonde här med så håll tummarna för att vår son inte vaknar mitt i :)

2008-11-19 @ 20:01:57
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Daniel

Friends e så härliga!

De e bäst!

2008-11-20 @ 13:01:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

svar: haha ja jag använder mig också av "inte alla chips i påsen".. finns många sådanna härliga uttryck för att beskriva någon som inte är riktigt hemma:)

2008-11-20 @ 14:24:14
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0