BLOGG TORKA


Är vad jag har just nu med STORA bokstäver... därför slänger jag in en liten lista så länge...förlåt att jag är så tråkig just nu.. Men håll till godo:

Namn: Zandra Ellinor Runngren Roos
Födelsedatum:  4 Feb1987
Födelseplats: Uppsala
Har bott: Enköping
Bor: Enköping
Hårfärg: Svart
Längd:  -
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 40-41
Höger eller vänsterhänt: Vänster
Stjärntecken: Vattuman
Skor som du bar i dag: Tennis
Dina svagheter: Att jag tar åt mig allt för mkt ibland
Rädsla: Hästar och för att förlora dem man älskar.
Målsättning: Att snart få ett jobb och kunna tjäna mina egna pengar.
Första tanke när du vaknar: Neeeeej !!!
När du somnar: Då tänker jag inte alls
Pepsi eller Coca Cola: Coca cola
McDonalds eller Burger King: Mc-donkan
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton ice tea eller Nestea: Både och
Choklad eller vanilj: Vanilj
Svär du: Jo, det händer väl..
Sjunger du: på rummet
Duschar du varje dag: Nej, varannan
Gillar du skolan: Nej, det har aldrig varit en favorit hos mig
Tror du på dig själv: Oftast
Kommer du överens med dina föräldrar: Oftast

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol: Ja
Rökt: Nej!
Shoppat: Ja
Ätit en hel ask müsli: Nej
Ätit sushi: Nej, aldrig
Stått på scen: Nej
Skejtat: Nej
Bakat: Nej
Stulit något: nej

Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull: Jättefull har hänt, men aldrig däckat .
Blivit kallad hora: Ja
Blivit nerslagen: Nej, det har aldrig hänt

I framtiden..
Namn på barn:
Letha/Max
Hur vill du dö: Lycklig
Vad vill du bli när du blir gammal: Lycklig och förhoppningsvis både mormor och farmor
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Släkten på mammas sida, Familjen och vännerna
Antal CD-skivor du äger: ja, det var nog ett antal för ett tag sen
Antal piercings: Nej jag får inte arslet ur permon
Antal tatueringar: 0, men det kommer.., hoppas jag....
Hur många gånger du varit med i tidningen: Typ nån gång.
Antal saker jag ångrar: Japp, det är väl nästan oomkomligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0