Underbara sol, fanastiska sommar


Har du oxå lapat i dig massa sol idag, precis som jag?
Jag menar just nu är ju sommaren tillbaka å så gäller det ju att passa på!

Viken underbart skön eftermiddag jag haft i solen. Låt oss säga att jag satte mig ca 16-16.30 ute på baksidan och har suttit där och göttat mig tills nu! Där satt jag med min goa bok Systrar i jeans fjärde sommaren. För att sedan ta ett par klunkar av en iskall Smirnoff ice och fortsätta min läsning med solens värmade strålar på mig! UNDERBART är ordet!

[Sysrar+i+jeans+serie.JPG]

Har du läst dom?

 Om inte, gör det!


Ann Brashares historia om systerskap och Ett par flygande, dessutom MAGISKA jeans.
Ger dig som älskar att götta dig i solen tillsammans med en bra bok precis det du vill ha!
En skön och rofylld stund i solen.

- Systrar i jeans är kort sagt en underbar sommar läsning!
(Första sommaren finns även som film!)

Kommentarer
Postat av: mamma

väntar på att du ska ha läst ut den.....

2008-07-29 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0