Shoppingtur och kort


Idag har jag gjort stan, shoppat lite och framkallat korten från skåne! 73 bilder totalt! (som jag framkallade alltså, annars var det 280 i kameran!)

Där bland:

Otroligt fina bilder på Emil
Några helt ok på mig
Och sist men inte minst, massor med helt galna festbilder av olika slag!

Efter det var jag sedan och käkade vid hamnen med Hanna. Jätte mysigt att sitta där i detta underbara väder alltså, men fy för maten säger jag bara! Tog pastasallad båda två, smakade typ bara svin mkt salt och vinäger! =( enda som var gott vid den måltiden var ölen jag drack till! Men ingen öl i världen är så god så man betalar 119 och är nojd för att iaf ölen var god när man egentligen betalat  för en hel middag?!

Nej fy, Zandra är allt annat än nöjd!

Käkade ett par pizzabullar när jag kom hem och blev mätt tillslut!

Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0