Lista

Namn: Zandra Ellinor Runngren Roos
Födelsedag: 4 Feb
Mobilsignal: I Wanna be....
Syskon: Två bröder, en tviling
Längd: -
Min idol: Emil är en grym Artist med gott hjärta
Mamma kallar mig för: Rosa ( viket jag BTW HATAR!)
Stjärntecken: Vattuman
Ögonfärg: Blåa
Semestrar gör jag helst: Skånes, Kristianstad helt klart!
Vikt: -
Jag är kär i: Ja, säg det...
Djur jag har/vill ha: Har Katt vill ha Hund
Gör i min ensamhet: Skriver gör jag väl ibland
Jag har hånglat med: Några st, antar jag ;)
Coca Cola eller Pepsi: Cola
Samlar på: Grejer med kinatäcken på
Om min dröm-tjej/kille vore ett djur, vore hon/han: koala
Gör om helgerna: Festar, slappar, sover
Om jag vann 1.000.000 kr skulle jag: köpa bil
Om jag vore en björn skulle jag: Det vet jag inte
Det pinsammaste jag gjort: Vore ju sjukt dumt att skriva här

Artist:
Jag gillar Lasse Lindh
Djur:
Hund
Maträtt:
Langos
Film:
Massor
Låt:
Kom kampsång, fem enkla saker
Klädmärke:
H&M
Årstid:
Sommar
Lag:
Zandras lag är allas lag?


Kommentarer
Postat av: Nikki

Hej,



Va inne på Saras blogg (Camello) och hittade dig där.

Fin blogg :)

Ser nu att vi är födda samma dag 4 februari samt att vi snart båda heter Roos i efternamn! ;)



Ha det bra!

2008-08-06 @ 18:31:21
URL: http://nikkiliito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0