Ryssbo dax :)

image441
Imogon ska jag ut till Mormor och Morfar en sväng..
 va ett tag sedan nu så jag tyckte de va dax!
Som många av er säkert redan vet har jag inte så mkt att göra om dagarna,
 viket kan kännas rätt jobbigt ibland
Känner mig ganska ledsen å nere, vissa dagar mer än andra...
 Så just nu känns det som att lite fredags mys med Mormor och Morfar är precis vad jag behöver! 
Jag känner mig alltid så välkommen hos dom!
 Och de tar alltid emot en med öppna armar :)
VILKET KÄNNS UNDERBART!
Jag har vekligen världens
BÄSTA
 Mormor och Morfar!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca svarar

Jag saknar dig me.

2008-02-29 @ 05:36:38
URL: http://segerberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0