På Tv Menyn...


Hos mig ikväll stod

 och tv4as komiker prog Hjälp!

Min puls var en anning hög ikväll då jag trodde att Petter skulle åka
Till min lättnad gjorde han ju inte det, tycker det känns som att han
behövs i programet på nåt sätt
Han är skojsam och rolig utan att veta om det ibland tror jag

Vad det gäller HJÄLP har jag nu ändrat uppfattning
Förut gillade jag det inte alls
Men i kvällens säsong start
Skrattade jag riktigt mycket

Sen att dom har fått med Filippa Bark
i programet gör ju saken ännu bättre
Jag ÄLSKAR Fiippa Bark!



Men nu alla mina vänner måste jag snart gå till sängs
Ska upp ganska tidigt imorgon och sen nalkas det fest till kvällen

Ha En Fin natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0