Nåt som gör mig glad :)


Är tv-programet " i en annan del av köping"

Jag blir verkligen varm i hjärtat när jag ser på det alltså!
Så himla härliga människor liksom!

MEN ( som let's dance tony irving skulle sagt)

Så finns det en sak jag stör mig grymt mkt på. och det är programets reklam. eller ja... Precis innan reklamen...



I en annan del av köping sponsras av: Klubbfh  "en mötes plats för funktionshindrade och funktionshinder intresserade" jag menar hur dumt låter det inte?? Tycker det skulle låta bättre typ så här:

" Klubbfh är en mötes plats för dig med eller utan funktionshinder"

Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Micke

Men lilla du, det kan dem ju inte inte säga, det hade dem kunnat säga om dem faktiskt hade menat att det skulle vara en mötesplats för alla men nu är den inriktad på/för funktionshindrade eller personer med intresse för funktionshinder på ett eller annat sätt. det handlar om att välja målgrupp.

2008-02-27 @ 01:41:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/21658/
Postat av: Zandra

Nu är det faktiskt så kära micke, att vem som helst får gå med där och allt som du nu så vackert förklarat för mig här ovan, har jag redan förstått..
Givetvis förstår jag hur dom menar, men det låter bara ganska fult tycker jag.

2008-02-27 @ 13:14:24
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: sanna

jävliiigt larvigt att folk irriterarsig för detta, förmodligen beror de på att dem saknar info om vad klubbFH är, dem e grymma ju, flera tusen besökare som e där inne, sex på klubbFH förekommer inte, utan bara myyys, tänk att en sån sajt finns, de e ju fantastiskt. KlubbFH är bäst och komemr alltid vara de :)

2008-07-28 @ 02:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0