I Födelsedagspaketen...




Från Mamma:
En flaska Baylis
Trisslott

Från Pappa:
Pengar

Från Bror:
En framkalning av digitala foton

Från Mormor & Morfar:
Dumle snacks
Ring
Pulsvärmare
Inramat studentkort
Presentkort på H&M (som skulle sparas tills jag är i skåne)

Från Moster Anette m fam:
Werters orginal
En cider
Chips
En film

Från Moster Harriet m fam:
En ring

Från Sara:
Ett ljus (som skiftar färger!)

Från festfolket:
Tulpaner
Semlor

Från Anki:
En perfym
En film

Tack alla! (Hoppas jag inte har glömt något) Kram!




 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Grattis i efterskott.

Måste bara säga:
Skönaste kommentaren på länge såg jag i Sannas blogg

Postat av: Zandra
Till Anonym: Cp är ett handikapp å ingen sjukdom.. Du känner förmodligen någon som har en cp-skada gissar jag? och om du tänker efter så är väl hon eller han inte ständigt sjuk?

Mvh Zandra (som har en cp-skada å inte är sjuk varje dag!)

2008-feb-05 @ 21:00
URL: http://permozandra.blogg.se

2008-02-05 @ 23:33:22
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0