Denna tog tid..

1. Din bästa egenskap: Omtänksam

2. Din sämsta egenskap:  Kan vara ALLT för snäll

3. Husdjur: Två katter

4. Favoritglass: Picannöt

5. Hårfärg: Just nu brunt

6. Gillar: Skumtomtar

7. Favoritmat: Langos med gräddfil, ost och rödlök

8. Favoritdrink: Rosa pantern bla..

9. Musiksmak: Allt möjligt

10. Senast köpta skiva: Our christmas - Sanna, Shirley, Sonja

11. Bästa låten i världen: SVÅRT! kan inte välja...

12. Skriver du dagbok? Jag bloggar...

13. Vad ville du bli när du va liten? Minns inte??

14. Blev du det? Som jag inte minns? ;-) Kanske..

15. Har du någon nojja? mm, på leverpastej just nu

16. Känner du en mytoman?

17. Hur tidigt stiger du upp? Olika

18. Vad ska du göra ikväll? Sova snart gissar jag

19. Hur många syskon har du? 2

20. Vad gör du nästa år? Letar lägenhet

21. När skaffar du barn? Någon gång, hoppas jag

22. Skulle du göra abort om du blev gravid? Nej

23. Har du utländska föräldrar?  ibland kan man tro det

24. Vad har du ont? I näsan

25. Vad tycker du om idrott? Nej gillar det inte alls!

26. Gillar du musikaler? Japp, de jag sett ha vart underbara, Aida, Tarzan och snart Rent!

27. Hamburgare eller sushi? Hamburgare.
28. Vad har du IG i? Minns inte

29. Vilket museum var du på senast? Naturhistoriska?

30. Har du piercing? Nej tyvärr

31. Har du tatuering? Samma där...

32. Var du glad igår? Japp

33. Kaffe eller Te? Kaffe och Te

34. Hur många har du kysst? Bra fråga...

35. Person som du alltid kommer vara kär i: Kär vet jag inte, men visst finns det en viss person som jag aldrig kommer kunna glömma helt, tyvärr kanske man ska säga..

36. Barnprogram du avskyr? KatjaKaj o BenteBent

37. Du ångrar att du inte...:  Träffade Andreas efter studenten
38: Du var___ när du förlorade___: Jag var inte glad när jag förlorade mitt Marsvin Trulle

39. Använder du nässpray? Jo, jag gör ju det

40. En låt du önskar att just DU hade skrivit: "Ingen dag"
41. En sak du stulit från en kompis? Har jag snott nåt ens?

42. Hur ofta dricker du läsk? Det går i perioder, ibland mer ibland mindre. Bland favoriterna finns Sprite

43. Könssjukdom: Nej

44. Beskriv dig själv med 3 ord: Glad snäll stark?

45. Har du nån gång varit deprimerad? Ja.

46. Vad har du för humor: Filippa Bark och Björn Gustavsson

47. Har du fått vänner via WEBBEN? Ja

48. Drömmer du? Ja.

49. Har du investerat pengar?

50. Har du mycket pengar på banken? Nee

51. Drömresan skulle vara att åka till: Nåt fint och varmt land

52. Din högsta önskan: Bara att alla jag känner ska få leva och må bra

53. Har du besökt nått nöjesfält? Ja.

54. Vågar du åka dom hemska karusellerna? Jepp, bara att jag blir så fruktansvärt åksjuk, att jag nog skulle spy

55. Dusch eller badkar: Badkar, egentligen

56. Vad anser du om kungahuset: Tycker inte mycket alls om det

57. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Japp. Men jag tror inte alltid på det

58. Har du varit på festivaler? Japp.

59. Gillar du att betala räkningar? Det gör väl ingen?

60. Skulle du bli förolämpad om din partner tillfredställde sig själv? Nu har jag ingen man eller så. Men om jag hade, varför skulle jag? Kan ju hända att jag inte finns i närheten alltid ;-)
61. Favoritfärg? Svart

62. Hur ofta dricker du alkohol? Det händer ibland så där, när jag känner för det

63. Vem fixar din dator om du får problem? Tony, om jag frågar snällt :)

64. Vad anser du om värktabletter? Bra att ha

65. Tror du att det finns kräkmedel i systembolagets sprit? Vad vet jag?

66. Trodde du på tandfen när du va liten? Japp

67. Hur mycket vatten har du druckit idag? Nada

68. Om du skulle gett mig en present nu vad skulle det varit? Bror på vem du är :)

69. Köper du blommor? Ibland.

70. Gillar du att fiska? Njae.

71. Vad missar du aldrig att göra? Undrar jag med?
72. Lånar du ut pengar? Ja.

73. Vilken julmat är den godaste? Prinsens korv, sill och mormors köttbullar

74. Önskar du att du var någon annan ibland? Nej, jag är den jag är

75. Vad skulle du aldrig göra? Medvetet såra någon

76. Om du ska ge bort blommor, vad väljer du då? Bror på tillfället

77. Vill du gifta dig? Tror det, om jag hittar den rätta någon gång...
78. Säger du chokladboll eller negerboll? Neg...chokladboll oftast

79. Hur ofta sitter du vid datorn? Ganska ofta. ;-)

80. Är du romantisk? Det vet jag inte

81. Vilken person beundrar du mest av alla? Emil, Zara och Mamma!

82. Pratar du ofta i telefon? Messar mest

83. Vad heter ditt barn/dina barn? Har inga barn än.

84.  Vad ska dina barn heta? Lethea och Max

85. Gillar du killar med hår på bröstet? Nja... inte kanske om dem skulle vara håriga som apor..

86. Bärbar dator eller stationär? Just nu bärbar.

87: Hur ska ditt bröllop se ut? Inte tänkt så långt än.. Vill ha ett på sommaren iaf..

88. Tycker du det är roligt att fylla år? Det får jag nog allt säga.. :D

89. Minns du din första kärlek? Ja.(vem gör inte det?)

90. När va du hos tandläkarn sist? Evigheter sedan...

91. Vad säger du när du svarar i mobilen? " Zandra?"

92. Du har råkat tjuvläsa din killes sms från en annan tjej vad gör du? Skulle fråga vem tjejen ifråga är

93. Hur många köttbullar lägger du upp på din tallrik? 7

94. Korv i bröd, vad har du på den? Senap

95. Har du någonsin skolkat? Ja, det hände på gymnasiet

96. Tycker du det är ok att killar använder smink? Det är upp till dom

97. Tuggar du tuggummi? Yes

98. Långt eller kort hår? Halv långt

99. Hur brukar du ha håret? Olika
100.När var du hos doktorn senast? Ja säg det...


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad du e härlig! :)

2008-12-18 @ 11:04:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Den listan var kul, snor nog den till in blogg

2008-12-18 @ 21:45:05
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0