Begravning imorgon kl 10 (fre 5 dec)

Fy fan vad tungt, Andreas begravs imorgon (vilket ni kunnat läsa om i tidigare inlägg också) Mina vänner kommer vara närvarande nere i skåne för att ta ett sista farväl. Det känns tungt att jag inte kan vara tillsammans med dom i den stunden. Men jag ska givetvis ta farväl jag också.På det sätt jag kan. I mina tankar är jag med dom. Jag har skickat bidrag så de har köpt fina blommor, ska även besöka kyrkogården och tända ljus i minneslunden imorgon.
Sitter här och har så nära till gråten. Det är svårt, så svårt att förstå att han verkligen är borta. Vi kommer aldrig se honom igen, inte här på jorden iaf. Där emot kommer vi få träffa honom en dag, på den plats där alla änglar bor. Där, bland alla dom kommer Andreas sitta och vaka och vänta på oss. Det är jag säker på!

För en stund sedan, innan jag satte mig här. Tänkte jag på alla vänner jag kommer träffa i feb när jag åker ner igen....
Bozz, Rasse, Krille etc den sista jag tänkte var Andreas, shit hoppas att jag träffar ANDREAS, vi har fan inte setts sedan  studenten! Så tänkte jag, eller rättare sagt. Jag tänker så tills den hemska tanken slår mig igen.. Andreas finns inte längre. Han är borta, död. Han dog av blodförgiftning. Det är inte rättvist. Livet är inte rättvist!



Ta aldrig någon
för givet.
Ha alla dina vänner nära ditt hjärta,
för du kanske vaknar en
dag och upptäcker
att du förlorat en diamant när du var för upptagen
att
samla på stenar.
Det är bättre att ha få diamanter än många
stenar.

R.I.P Andreas "Tallen" Tallberg
1986-2008

Kommentarer
Postat av: Gk_Krill

Så... fint inlägg :'(

2008-12-05 @ 00:30:06
URL: http://gkkrill.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi tänker på dig...

2008-12-05 @ 11:43:07
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Daniel

Blir så ledsen.

Jag beklagar ännu en gång!

Stor kram.

2008-12-05 @ 14:03:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0