Hahaha

Ska man skratta eller gråta?

Okänd: tjena snygg bild!
Zandra:Eh okej
Okänd: jag satt och käste lite på din sida der var väldgit säriösa planner du har önskar själv att jag kunde tänka som dig
 Zandra: Vilket tänkte du då på?
Okänd: De med barn och så, det vill man ju ha men det finns inga pengar
Zandra: jaha det, har alltid velat ha barn så för mig är det inget konstigt
Okänd: Är du singel eller läste jag fel?
Zandra: eh nej....du läste inte fel....
Okänd: Du skojar, så snygg som du är! det tror jag inte på
Zandra: Gör inte  det då...
Okänd: men du hur vill du ha en kille?

Haha, hur tänker folk... man kan tydligen säga/ragga hur som helst bara man har en data skärm ivägen.. patetiskt!

Kommentarer
Postat av: Olle

Men du ÄR ju snygg, rullstolen till trots. Ha inte för låga tankar om dig själv, det mår man inte bra av. Men det finns förstås många dårar därute bakom skärmarna, lätt att bli blåst.
(Jag var dock inte den anonyme) :)

2007-09-14 @ 22:54:28
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: Zandra

Olle: haha tack... Jag tror inte denna snubbe har en anning om min stol. Men de kvittar för den människan har jag inget intresse av att prata med i alla fall. Låga tankar? har absolut inga låga tankar om mig själv, visst har jag dagar ibland då jag tycker att jag är värdelös och kass precis som alla andra... Jag är den jag är, och vill pojkarna inte ha mig som jag är så kan de vara. de finns allt för många som ser min stol och struntar i att se mig som sitter i. Men det är deras förlust, inte min!

2007-09-14 @ 23:27:33
URL: http://permozandra.blogg.se
Postat av: Olle

Har inte kollat din blogg förut. Läste dina kommentarer om COMAs vårshow nu ikväll. Du tyckte den var dålig, sämre än förra året. Du har naturligtvis all rätt att tycka vad du vill, men låt mig berätta hur vi tänkte när vi satte ihop showen.
Förra året hade vi rätt hög medelålder på våra artister, de flesta var runt 18-20 år. Självklart var de bättre än de 11-13 åringar vi hade i år. Men det är svårt att hålla kvar 19-åringar i en lokal förening, de försvinner från orten, får jobb och börjar på skolor i Stockholm, Göteborg och gud vet var. Och de nya medlemmarna som sökte in på hösten var alla väldigt mycket yngre, medelålder ca 12. Bland dessa fanns ett par helt fantastiska talanger, men väldigt många osäkra nybörjare. Vi tänkte som så, att vi drillar dom hårt och släpper fram dom ändå. Nu var det 3-4 stycken av 15 som inte nådde ända fram. Men dom måste ju börja någonstans, och vårshowen är det forum vi har för att släppa fram nybörjarna. På krogshowerna går det ju knappast.
Det visade sig vara ett misstag, falsksångarna förstörde totalintrycket av hela showen, så att man glömde bort de som var bra. Nästa år kommer vi nog att vara striktare med vilka vi släpper fram att sjunga solo. /Olle

2007-09-15 @ 00:19:20
URL: http://cannibal.blogg.se
Postat av: Zandra

Olle: Som du säger får jag tycka och tänka som jag vill... jag vet att många var mycke yngre i år än förra året.. de var natuligtvis nervösa, och jag förstår dom absolut! och som du säkert såg så gav jag dom beröm för att de stod där på secenen. det beundrar jag. För det hade jag aldrig vågat! Atar att jag bara hade lite för höga förväntnigar tack vare förra året. Mitt misstag, men misstag gör vi alla!

2007-09-15 @ 00:49:17
URL: http://permozandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0